Ons Quick Response Team staat voor u klaar
2 april 2020
Wat betekent dit voor u?
Aanvragen die dringend zijn vanwege de huidige COVID-19 situatie, kunt u 24/7 telefonisch met ons doornemen. Wij gaan direct met uw aanvraag aan de slag. Op deze manier kunt u snel verder met andere urgente werkzaamheden. Deze maatregel is in ieder geval van toepassing tot 28 april. Uiteraard is dit ook van toepassing bij een storing of defect aan uw huidige apparatuur. Reguliere (niet-medische) aanvragen worden, tijdens kantooruren, uiteraard ook door ons opgevolgd.
Tijdens kantooruren:
0515 - 575105
Buiten kantooruren en in het weekend:
0515 - 574811
☑︎ Eerste prioriteit voor uw aanvraag
☑︎ 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar
☑︎ Eigen bezorgdienst volgens RIVM richtlijnen
☑︎ Versnelde levertijden op diverse apparatuur
☑︎ Voor hoogwaardige standaard lab apparatuur waar we volledig ontzorgen van aanschaf en levering tot installatie en validatie:
► Koelkasten en vriezers | Diverse modellen op voorraad
► Microbiologische Veiligheidskabinetten | Korte levertijd
► CO2 Incubatoren | Geïnstalleerd en geleverd
► Centrifuges | Compleet assortiment voor medische diagnostiek