Pro-Active

Met dit niveau van samenwerking plannen wij ieder jaar preventief onderhoud in. Hierdoor bent u volledig ontzorgd als het gaat om professioneel onderhoud van apparatuur. Na ieder onderhoud ontvangt u een rapportage met eventuele aan- bevelingen van ons serviceteam. Onze storings- dienst is bovendien 24/7 telefonisch bereikbaar bij calamiteiten. Wij komen na een telefonische diagnose zo snel mogelijk langs om het probleem op te sporen en te verhelpen. Indien dit niet op locatie kan nemen wij het apparaat mee naar onze werkplaats. U kunt in het geval van een koelkast of vriezer gebruik maken van een leenapparaat.

+ Zonder overeenkomst
+ Regulier uurtarief
+ Voorrijkosten
+ Onderhoud proactief ingepland 
+ 24/7 storingsdienst beschikbaar
+ Rapportage over status van apparatuur
+ Leenapparatuur beschikbaar

Lees in dit artikel hoe het uitlezen van DATA een storing op een ULT vriezer kan voorkomen.

Andere Serviceniveaus

Dit niveau van samenwerking biedt vele voordelen, maar we begrijpen dat elke organisatie unieke behoeften heeft. Daarom bieden we ook andere samenwerkingsniveaus aan. Voor flexibele ondersteuning zonder langdurige verplichtingen kunt u kiezen voor onze On Demand service. Voor een uitgebreide en op maat gemaakte overeenkomst kunt u overwegen een Service Level Agreement (SLA) af te sluiten.

Wij leveren diensten en producten bij

Liever persoonlijk advies? Wij nemen vrijblijvend contact op!

  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
  •  *
  •  *

Lucas Westerhof

Verkoopadviseur Noord & Oost