Service Level Agreement
Dit is de meest uitgebreide vorm van samen- werken en is een kwaliteitsbewaker tussen beide partijen. Op dit niveau kijken we naar het effectief inhaken op of het neerzetten van een kwaliteitssysteem. Het jaarlijks evalueren van de uitgevoerde werkzaamheden en statusrap- port van alle apparatuur is hier onderdeel van. Bij een SLA leggen we voor meerdere jaren een overeenkomst vast die volledig op maat is gemaakt in overleg met ons serviceteam. Hierin leggen we verschillende aspecten van onze dienstverlening vast zoals reactietijden en verwerkingstijd van documentatie. Ook zijn hier tarieven afgesproken. De overeenkomst is voor meerdere jaren maar alleen geldig bij volledige tevredenheid van de klant en altijd opzegbaar.
+ Onderhoud proactief ingepland
+ Overeenkomst voor meerdere jaren
+ Aanpasbaar op huidige kwaliteitssysteem
+ Afspraken over verwerkingstijd rapportage
+ Vast uurtarief voor meerdere jaren
+ Vaste voorrijkosten gedurende overeengekomen looptijd
+ Back-up apparatuur mogelijk
+ 24/7 storingsdienst beschikbaar
+ Afspraken over reactiesnelheid bij storing
+ Jaarlijkse evaluatie met servicemanager
“Voorkom storingen, verleng de levensduur van uw apparatuur en voldoe aan de regelgeving.”
Arjen van Arum - SERVICEMANAGER
Andere Serviceniveaus
Dit uitgebreide niveau van samenwerking biedt talloze voordelen en is ideaal voor organisaties die streven naar maximale betrouwbaarheid en continuïteit. Maar we begrijpen dat elke organisatie unieke behoeften heeft. Daarom bieden we ook andere samenwerkingsniveaus aan. Voor organisaties die behoefte hebben aan flexibiliteit zonder langdurige verplichtingen, is onze On Demand service een uitstekende keuze. Voor regelmatig onderhoud zonder een langdurige overeenkomst kunt u kiezen voor ons niveau Pro-active.