Onderhoud en serviceondersteuning
De rol van onze servicemanager
Onze servicemanager is verantwoordelijk voor onze kwaliteit van dienstverlening. Om deze hoog te houden zorgt hij dat alle benodigde kennis aanwezig is. Door korte lijnen met leveranciers weet hij wat er speelt en worden problemen vakkundig verholpen. Daarnaast zorgt hij dat alle certificeringen op orde zijn en dat de servicemonteurs op de hoogte zijn van alle benodigde kennis en vaardigheden. In overleg met onze back-office zorgt hij dat monteurs worden ingepland en dat aangevraagde offertes worden opgevolgd.
“Voorkom storingen, verleng de levensduur van uw apparatuur en voldoe aan de regelgeving.”
Arjen van Arum - SERVICEMANAGER
Evalueren en optimaliseren
In samenwerking met onze planner worden de dagelijkse werkzaamheden ingepland bij onze klanten. Onze servicemanager stuurt dit aan waar nodig en controleert de rapportage en werkbonnen. Tot slot zorgt hij voor het naleven van de lopende service level agreements en is hij vaak bij organisaties op bezoek om te evalueren en mee te denken over het optimaliseren van onderhoudswerkzaamheden.
Wilt u meer weten over onze Service Level Agreements?
Diensten op locatie
Naast regulier preventief onderhoud voeren wij ook diverse aanvullende diensten uit:
+ Levering en Installatie
+ Diagnose en reparatie (indien mogelijk op locatie)
+ Validatie flowkasten en zuurkasten
+ H202 Decontaminatie
+ Temperatuurvalidatie
+ Meerpuntsmeting
+ Tijdelijk verhuur koelkasten en vriezers
+ Advies bij verhuizing apparatuur